Compuneri despre vacanța de vară

În acest articol vă voi prezenta 10 compuneri de nota 10 despre vacanța de vară.

compunere despre vacanta de vara

Primele 5 compuneri despre vacanța de vară sunt mai lungi iar celelalte 5 compuneri despre vacanța de vară sunt mai scurte, așadar vedeti voi care vă e mai de folos.

Vezi și: Compunere despre vară

Compuneri lungi despre vacanța de vară

Compunere lungă despre vacanța de vară 1

Titlu: Aventuri Vesele în Vacanța de Vară

Vacanța de vară a venit și soarele strălucește puternic. Sunt atât de fericit și entuziasmat.

În prima zi, am mers la mare cu familia mea. Am construit castele de nisip și am adunat cochilii frumoase.

Mama a pregătit un coș cu mâncare delicioasă pentru noi. Am mâncat sandwich-uri și am băut limonadă răcoritoare.

A doua zi, am vizitat un parc de distracții cu tatăl meu. Am râs și am țipat de emoție pe toate călărețele.

Am mers pe roată și am văzut orașul de sus. Se vedea totul atât de mic și colorat.

Într-o zi, am mers cu bunicii mei în munți. Am explorat pădurea și am adunat fructe de pădure dulci și coapte.

Bunica a făcut o plăcintă delicioasă cu fructele pe care le-am cules. Era atât de bună și ne-am lins pe degete.

Și nu în ultimul rând, am învățat să merg pe bicicletă fără roți ajutătoare. M-am simțit ca un supererou zburând prin parc.

Vacanța de vară a fost plină de aventuri și amintiri frumoase. Abia aștept să înceapă școala pentru a le povesti tuturor prietenilor mei.

Compunere lungă despre vacanța de vară 2

Titlu: Soare și Joc în Vacanța de Vară

În sfârșit, clopoțelul a sunat și vacanța de vară a început. Inima mea sălta de bucurie și nerăbdare.

Prima oprire a fost la fermă, la unchiul meu. Am dat de mâncare animalelor și am muls vaca.

Într-o zi, am plecat la pescuit împreună cu verișorii mei. Ne-am jucat și am râs, a fost foarte amuzant.

Am prins un pește mic și l-am eliberat înapoi în apă. I-am urat drum bun și i-am mulțumit pentru distracție.

După o săptămână, am mers într-un tabără organizată de școală. Am cântat cântece la focul de tabără și am mâncat marshmallows.

La tabără, am învățat să înot și să fac cortul. A fost puțin greu, dar am reușit cu ajutorul prietenilor mei.

Acasă, m-am jucat cu prietenii mei în fiecare zi. Am explorat împrejurimile și am inventat jocuri noi.

Am desenat pe asfalt cu cretă colorată și am bătut la poarta vecinilor în jocul „bate-bate la ușă”. Când ne prindeau, fugeam râzând și ascundându-ne.

În serile de vară, mama ne făcea înghețată de casă. Stăteam pe verandă, savurând fiecare îmbucătură sub cerul instelat.

Ce vacanță minunată am avut, plină de râsete și joacă. Abia aștept să văd ce aventuri mă așteaptă vara viitoare!

Compunere lungă despre vacanța de vară 3

Titlu: Povestea Verii Magice

Vacanța de vară a venit în sfârșit și era cea mai așteptată perioadă a anului. Întotdeauna soarele strălucea mai frumos, iar zilele păreau nesfârșite.

Am plecat cu părinții și bunicii la mare, într-un satuc liniștit de pe coastă. Marea era atât de mare și de albastră, încât inima îmi bătea de bucurie.

Primul lucru pe care l-am făcut a fost să construim un castel de nisip. Era cel mai mare și mai frumos castel pe care l-am văzut vreodată.

Zilele mele au fost pline de înot, râsete și jocuri cu alți copii. Aveam și un coș cu nisip în care adunam scoici strălucitoare și pietricele colorate.

Într-o zi, am mers cu o barcă micuță, albastră pe mare. Am pescuit și am văzut delfini jucându-se în valuri, fapt ce m-a făcut să strig de entuziasm.

Seara, ne adunam cu toții și ascultam povești spuse de bunicul meu sub cerul plin de stele. Eram înconjurați de liniște, valuri și aer sărat.

Într-o zi a plouat, dar nu ne-a părut rău. Am dansat și ne-am jucat în ploaie până când hainele noastre au devenit grele și ne-au ținut lipiți de piele.

La finalul vacanței, am promis mării că ne vom întoarce. Și am lăsat în nisip urmele picioarelor noastre, ca o amintire până data viitoare.

Compunere lungă despre vacanța de vară 4

Titlu: Aventura În Munți

Vacanța mea de vară a început cu o excursie în munți, unde aerul mirosea a brad și libertate. Muntele era ca un gigant verde și prietenos, care ne saluta cu brațele sale întinse.

Drumul spre cabană a fost lung și obositor, dar plin de entuziasm și cântece veselă. Am văzut animale sălbatice, păsări și flori pe care nu le văzusem niciodată înainte.

Cabanul nostru era mic și cochet, cu pereți din lemn și un acoperiș înclinat. Seara, lumina focului dansa pe pereți, creând o atmosferă magică.

Ziua următoare, am plecat la o drumeție, explorând potecile secrete ale muntelui. Căprioarele ne priveau curioase de la distanță, iar vulturii zburau deasupra noastră.

Am mâncat mure coapte pe care le-am găsit în pădure, iar apoi ne-am continuat aventura. Am descoperit o peșteră misterioasă și ne-am jucat de-a exploratorii, cu lanternele în mână.

Într-o seară, am ascultat legende despre eroi și ființe fantastice, care trăiau în pădurea de lângă noi. Mă imagina că pot întâlni o zână sau un spiriduș rătăcitor.

Un alt lucru minunat a fost când am învățat să fac un foc de tabără. Și cum să prăjescem marshmallows până devin aurii și crocante.

Vacanța s-a terminat prea repede, dar am plecat acasă cu amintiri neprețuite și povești de povestit. Aștept cu nerăbdare să mă întorc în munte și să îmi salut vechii prieteni, brazii înalți și cerul înstelat.

Compunere lungă despre vacanța de vară 5

Titlu: Joaca și Descoperiri în Vacanța de Vară

Ah, vacanța de vară! Acel moment al anului când zilele sunt lungi, iar jocurile nu se termină niciodată. Mă trezesc dimineața cu soarele strălucind în cameră și cu gândul la noi aventuri.

Aventurile mele încep chiar în curtea noastră, unde florile dansează în bătaia vântului. Mă joc cu prietenii mei de vecini, alergăm, râdem și explorăm fiecare colțișor al spațiului nostru.

Uneori, mama mă duce în parc, unde toboganele și leagănele devin nave spațiale sau castele înalte. Imaginația noastră nu cunoaște granițe și transformăm orice colțișor într-un tărâm misterios.

Cu tata, avem o tradiție de a merge la pescuit în fiecare vacanță. Chiar dacă peștii sunt adesea mai deștepți decât noi, ne bucurăm de fiecare clipă petrecută împreună.

În zilele toride de vară, o înghețată rece e cel mai bun lucru. Mergem la gelaterie și alegem dintre cele mai colorate și savuroase arome, pe care le savurăm încet, sub umbra unui copac înflorit.

Și apoi vin zilele de explorare, când familia mea pleacă în mici excursii prin țară. Descoperim peșteri, munte, mare și orășele mici, unde fiecare piatră și floare are o poveste de spus.

În serile liniștite de vacanță, bunicul meu îmi povestește despre vremurile de demult. Ascult cu urechile ciulite, imaginându-mi eroii și lumea despre care vorbește cu atâta pasiune.

Și așa, fiecare zi din vacanța mea de vară este plină de joc, descoperiri și povești minunate. Abia aștept să înceapă o nouă zi și să văd ce aventuri mă așteaptă în această lume plină de culori și mister.

Este o perioadă magică, în care fiecare clipă devine o amintire prețioasă. Și chiar dacă vacanța se termină, știu că amintirile și poveștile rămân cu mine pentru totdeauna.

Compuneri scurte despre vacanța de vară

Compunere scurtă despre vacanța de vară 1

Titlu: Vara Magică cu Părinții

Vacanța de vară este aici, cu zile însorite și nopți calde. Sunt așa de încântat și gata de aventură.

Prima săptămână am petrecut-o cu părinții mei la mare. Plaja era ca un covor moale și cald sub picioarele mele.

Am colectat pietricele colorate și cochilii strălucitoare. Le-am pus cu grijă într-o cutie pentru a-mi aduce aminte de mare.

Împreună cu mama și tata, am mers într-o croazieră scurtă. Barca se legăna ușor pe valurile mici și albastre.

Am văzut pești colorați și păsări marine dansând pe cer. Erau libere și fericite, ca și mine în vacanța asta minunată.

Am învățat să fac clătite alături de mama într-o dimineață însorită. Gustul lor dulce mă face să zâmbesc și acum când mă gândesc.

Compunere scurtă despre vacanța de vară 2

Titlu: Vizita la Bunici

Vacanța la bunici este mereu specială și plină de surprize. Bunica mă întâmpină întotdeauna cu prăjituri și îmbrățișări calde.

Bunicul îmi arată grădina lui minunată, unde cresc roșii mari și căpșuni dulci. Mă plimb desculț pe iarba moale și mă joc cu pisicuțele din curte.

Bunica mă învață să coc plăcinte și îmi povestește despre vremurile ei. Îi ascult poveștile, imaginându-mi o lume de demult, plină de aventuri și iubire.

În fiecare seară, mă culc sub pătura groasă și moale, visând la zilele fericite de vacanță. Și chiar dacă mă întorc acasă, bucuria și amintirile de la bunici rămân pentru totdeauna în inima mea.

Compunere scurtă despre vacanța de vară 3

Titlu: Tabăra de Vară

Vacanța aceasta, am mers în tabără cu școala. Am fost atât de entuziasmat când am aflat că vom dormi în corturi și vom face foc de tabără!

Drumul până acolo a fost plin de cântece și jocuri cu prietenii mei. Mă simțeam un mic explorator, gata de aventură și descoperiri!

Zilele erau pline de activități: jocuri, drumeții și explorări. Fiecare seară se încheia cu povești și cântece la foc de tabără, sub cerul înstelat.

Am învățat să înot, să mă orientez după stele și să recunosc anumite păsări. A fost cea mai frumoasă experiență și abia aștept să merg din nou!

Compunere scurtă despre vacanța de vară 4

Titlu: Misterul Pădurii

Vacanța mea de vară a început cu un mister în pădurea din apropiere. Îmi imaginam că este locul unde piticii și zânele își au căsuțele lor mici și ascunse.

Un copac bătrân și noduros părea a fi poarta către o lume magică. În fiecare zi mă aventuram prin frunziș, căutând indicii despre lumea fantastică pe care o visam.

Am găsit o peteră micuță, unde lumina soarelui crea forme ciudate pe pereți. Îmi placea să stau acolo și să visez la aventuri și creaturi magice.

Pădurea a devenit locul meu secret de joacă, unde imaginația mea zburda liberă. A fost o vacanță de neuitat, plină de explorări și basme neștiute.

Compunere scurtă despre vacanța de vară 5

Titlu: Zile Senine pe Bicicletă

Cu rotile ei lucioase și șaua ei comodă, bicicleta mea mă aștepta nerăbdătoare pentru noi aventuri. Vacanța de vară însemna zile întregi de explorat pe bicicletă, simțind vântul în păr și bucuria în suflet.

Prima destinație a fost dealul unde puteam să văd întregul orășel. Coborârea a fost palpitantă, cu roțile zumzăind pe asfalt și inima bătând repede de emoție.

Am făcut curse cu prietenii, râzând și țipând de bucurie în soarele strălucitor de vară. Bicicleta a devenit partenera mea de aventură, în toate zilele lungi și luminoase de vacanță.

Zilele petrecute pe bicicletă au fost pline de râsete, viteză și libertate. A fost o vacanță în care roțile și aripile imaginației mele m-au purtat în locuri minunate.